Detalii coș

POLITICA DE RETURNARE

Ai de returnat un produs comandat de pe www.blingmycar.ro?

Mai jos găsești pașii de returnare pe care trebuie să-i urmezi pentru a returna comanda.

Indiferent de motivul returnării, instrucțiunile trebuie respectate întocmai.

În cazul în care aveți nevoie de mai multe informații despre această procedură, nu ezitați să ne contactați.

IMPORTANT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, accesorii lipsă ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea achitată, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Refuzați primirea coletelor al căror ambalaj este deformat sau deteriorat.

În cazul în care ți-a fost livrat un alt produs decât cel pe care l-ai solicitat (deși specificațiile produsului sunt clar prevăzute în cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online), ai dreptul să returnezi produsul fără cheltuieli suplimentare.

Asigură-te că articolele pe care urmează să le returnezi respectă următoarele:

  • Produsul NU prezintă urme de uzură
  • Produsul NU este folosit
  • Produsul NU este deteriorat

În cazul în care ai comandat un produs pe care nu îl mai dorești sau care nu se potrivește cu ceea ce dorești, îl poți returna, cu mențiunea că acesta NU trebuie să fie folosit în prealabil.

Condiții de returnare a produselor comandate de pe www.blingmycar.ro

  • Înștiințarea cu privire la returul produsului se face prealabil, în maximum 14 zile de la momentul primirii coletului, la adresa de email contact@blingmycar.ro și prin completarea formularului de retur din această pagină
  • Returnarea se va face într-un ambalaj care nu va permite deteriorarea produsului pe durata transportului, astfel încât acesta să ajungă în condiții optime la noi
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură și nu sunt conform cu condițiile de retur mai sus menționate
  • Pentru înaintarea procedurii de retur, este necesară completarea Formularului de Retur din acestă pagină.

MODALITATE DE RETURNARE:

  1. Completează Formularul de Retur din această pagină. Este esențial că datele să fie valide iar toate câmpurile formularului sunt obligatoriu de completat.
  2. Odată procesată cererea de retur, taxele de transport sunt suportate de către client. (20 de lei)
  3. Contravaloarea produsului îți va fi returnată în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge înapoi la sediul nostru.
  4. Pentru returnarea banilor este necesar să ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate de plată posibilă (vezi detalii mai jos).
  5. Pentru retur, nu există alte taxe suplimentare, în afară celor de transport.

Pentru a beneficia de procedura noastră de returnare, produsele trebuie returnate în starea inițială, în maxim 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie.

Asigură-te că toate etichetele rămân pe produs. Asigură-te că nu există urme pe produs. Te rugăm să returnezi produsul într-un ambalaj care protejează împotriva deteriorării în timpul transportului.

Ai obligația legală de a avea grijă de produs, cât timp acesta se află în posesia ta. La solicitarea fermă a clientului oferim și posibilitatea schimbului de produse și înlocuirea acestora cu alte articole disponibile pe site-ul www.blingmycar.ro

ÎN CAZUL SCHIMBĂRII DE PRODUSE, CLIENTUL VA SUPORTĂ TRANSPORTUL PÂNĂ LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DOREȘTE SĂ ÎL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT, CU COSTUL DE TRANSPORT ÎN VALOARE DE 20 LEI.

Coletul care conține produsul returnat va fi deschis cu înregistrare video care să evidențieze (în cazul în care există) orice probleme legate de produsul sosit.

Orice încercare de a trimite produse care sunt neconfome cu cele mai sus menționate va atrage după sine refuzul nostru de a restitui contravaloarea acestora.

DE REȚINUT: După înștiințarea pe email și completarea Formularului de Retur, vă rugăm să așteptați ca cererea dvs. să fie procesată, conform informațiilor mai sus menționate, costul de transport va fi suportat de client.

Dacă produsul sau produsele au sosit cu probleme sau defecte, avem rugămintea ca mai întâi să ne contactezi telefonic la 0723.238.884 sau să ne trimiți poze pe WhatsApp! Mulțumim pentru înțelegere!

Este necesar să citești cu atenție politica de retur înainte de a completa formularul și să bifezi casuța cu "Am citit și sunt de acord cu politica de retur" de la finalul textului.
Completează mai jos numele și prenumele tău, numărul de telefon și adresa de email utilizate la efectuarea comenzii (exact așa cum le-ai trecut și în comandă).
Completează mai jos numele și prenumele titularului de cont, numele băncii și contul bancar (IBAN) către care vom face rambursarea sumei aferente returului.
Produsele pe care dorești să le returnezi: Completează mai jos denumirea produselor exact așa cum apare pe factură. Dacă ai mai multe produse, utilizează semnul + pentru a le adăuga pe toate.